Aby jednak czynności związane z prostymi zabiegami pielęgnacyjnymi ograniczyć do minimum, powstała firma, która zadbała o to, by samo czyszczenie nic było skomplikowane. W roku 1905 w Niemczech założono firmę A&W Heute, z myślą o sprzęcie, zaspokajającym potrzeby właścicieli obuwia. Kiedy przedsiębiorstwo wprowadziło swoje produkty na rynek chiński, nie obyło się bez nieporozumień. Chinki bowiem, widząc maszyny, zdejmowały buty i podkładały stopy w prze konaniu, że jest to urządzenie do masażu… W 1945 roku po wstała pierwsza hotelowa maszyna do czyszczenia obuwia, któ ra w krótkim czasie podbiła rynek masowego odbiorcy. Firma z czasem zadbała o to, by w wachlarzu jej produktów nie zabrakło niczego – od praktycznej maszyny do domowego czyszczenia butów i małych, ekskluzywnych maszyn hotelowych, aż po produkty czyszczące, dostosowane do celów przemysłowych. Ponad stuletnia tradycja zobowiązuje, dlatego wszyst kie urządzenia są najwyższej jakości, dostosowane do indywidualnych wymogów klienta. Poza swoimi właściwościami użytkowymi, odznaczają się także nowoczesnym, designerskim wyglądem. Sprzedawane są w ponad 40 krajach świata.
Specjalna linia ProLine to maszyny do czyszczenia i pole rowania obuwia, przeznaczone do ciągłej pracy w hotelach, biurach i budynkach administracji publicznej. Ich znakiem rozpoznawczym jesl wytrzymała, stalowa lub drewniana obudowa, odporna nawet na najbardziej ekstremalne traktowa nie. Maszyny wyposażone są w bardzo szerokie szczotki z we łny, które w połączeniu ze specjalną pastą do czyszczenia zapewniają najlepszą ochronę butów, wykonanych nawet z naj delikatniejszej skóry. Produkty A&W Heute objęte są trzylet nią gwarancją i spełniają wymogi jakości produktów niemiec kich. Posiadają bezpośredni napęd, nie wymagają konserwacji, pracują niemal bezgłośnie, wyposażone są w specjalne podaj niki na pastę, są solidnie wykonanie i mają elegancki wygląd.
Niezawodność tych urządzeń polega na znacznym ułatwieniu i skróceniu procesu czyszczenia i polerowania obuwia, za pewniając tym samym ich użytkownikom dobre samopoczucie i estetyczny wygląd butów.
„Gentleman” Nr 1, luty 2004, str. 78